Nasz zespół

Zuzanna Piasecka

Zuzanna Piasecka

„Rola prezesa Fundacji Empiria i Wiedza, to naturalna kontynuacja i uzupełnienie wszystkiego, co dla mnie najważniejsze w pracy HR, czyli edukacji, wyrównywanie szans i wspieranie najzdolniejszych, po to, aby mogli podnosić standardy i jakość pracy w polskich firmach. Cieszę się, że dzięki Fundacji będę mogła wspierać potencjał, jakim jest Polski Kapitał Społeczny”

Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w obszarze HR w sektorze bankowości. Przez wiele lat w BZWBK (Santander Bank Polska), a obecnie w Banku Gospodarstwa Krajowego, pełni funkcję dyrektora HR.

Ukończyła z wyróżnieniem studia EMBA, a także jest certyfikowanym terapeutą, coachem oraz mentorem i trenerem biznesu.

Wspólnie ze swoimi zespołami realizuje projekty, skoncentrowane wokół rozwijania wiedzy i talentów pracowników, budowania przyjaznego środowiska pracy oraz wprowadzenia do organizacji najlepszych praktyk HR. Jednym z najciekawszych i najważniejszych projektów, które prowadziła projekt transformacji kulturowej, a obecnie wraz z zespołem pracuje nad transformacją cyfrową HR.

Jej dotychczasowa praca została wyróżniona tytułami: Top Employers, Friendly Workplace, HR

najwyższej jakości, Best Quality Employer czy Solidny Pracodawca przyznanymi BGK.

Marta Zynek

Marta Zynek

"Zaangażowanie w Fundację Empiria i Wiedza, to dla mnie nowe wyzwanie i okazja do umacniania w ludziach tego, co dla mnie najważniejsze - talentu, wyjątkowości i potencjału, dzięki którym mogą mieć ogromny wpływ na kształtowanie otaczającej nas rzeczywistości.”

Z wykształcenia dziennikarka, jednak zawodowo związała się z PR i Marketingiem, gdzie przez kilkanaście lat pełniła rolę Menedżera. Jej bogate doświadczenie obfituje w organizowanie wydarzeń i kampanii promocyjnych, współpracując z prasą, radiem i telewizją.

W pracy w telewizji koordynowała również działania promocyjne dla programów tv, jak np. Piękniejsza Polska, Jaka to melodia?, Europa da się lubić, czy Plebiscyt Wiktory.

Chętnie tworzyła angażujące treści promocyjneh, umacniające wizerunek marek na rynku mediowym oraz wielu programów telewizyjnych. W ludziach, z którymi pracuję, ceni wyjątkowość i nieschematyczne myślenie, jest ciekawa świata i procesów w nim zachodzących, a pasje i zainteresowania przekła na codzienną pracę.

Joanna Przydatek

Joanna Przydatek

Z wyksztalcenia politolog, który nigdy nie pracował w zawodzie. Pasjonatka pracy z ludźmi.

 

Od wielu lat pracuje jako pedagog, edukatorka i trenerka. Z uwagą przygląda się sposobom komunikacji między ludżmi, co jest związane z wieloma kursami, które ukończyła (m.in. NVC, mediatorów sądowych).

Umie pracować w dynamicznie zmieniających się warunkach i widzi rozwiązanie każdej sytuacji. W pracy z ludźmi ceni przede wszystkim otwartość, kreatywność, zaufanie do siebie nawzajem i poczucie wspólnego celu.