Wystartowała kampania społeczno-informacyjna MAKi (Mężczyzna a Kobieta)

W dniach 10-11 maja podczas Impact’23 miała miejsce inauguracja ogólnopolskiej kampanii społeczno-informacyjnej MAKi (Mężczyzna a Kobieta), która ma zwrócić uwagę na potrzebę sprawiedliwości, odpowiedzialności oraz równego traktowania płci.

Impact’23 to platforma do wymiany myśli i spostrzeżeń. Wzięło w nim udział ponad 600 speakerów z kraju i świata, wśród nich takie gwiazdy jak Natalie Portman, Nassim Nicholas Taleb, Valerie Jarrett, Adam Tooze czy David Wengrow. 

Do udziału w kampanii MAKi zaproszenie przyjęli przedstawiciele świata nauki, biznesu, mediów, artyści – mężczyźni i kobiety rozpoczęli dyskusję na temat współpracy mężczyzn i kobiet w oparciu o szacunek i zaufanie. Wzięli w niej udział: prezes Banku Gospodarstwa Krajowego-Beata Daszyńska-Muzyczka, prezes Fundacji Empiria i Wiedza-Zuzanna Piasecka, prof. Rafał Ohme, prof. Jerzy Bralczyk, prof. Bogdan de Barbaro, Maria Rotkiel, dyr. d.s. fundacji Banku Gospodarstwa Krajowego-Paweł Sikorski, dr hab. Agnieszka Chłoń-Domińczak, Katarzyna Kaczmarek IKEA, prof. Henryk Mruk, Jolanta Wiewióra-dyr. zarządzająca pionem HR i komunikacji w Banku Gospodarstwa Krajowego, dr hab. Aleksandra Gąsecka-Van Der Pol, Magdalena Hilszer Kostrzyńsko-Słubicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A., prof. Katarzyna Matczyszyn, dr hab. Piotr Wcisło, Karolina Rzońca-Bajorek-CFO at Asseco Poland, Anna Olszynska-dyr. generalna Vienna House Andel's, dr Piotr Arak-dyr Polski Instytut Ekonomiczny, Aleksandra Gren-dyr. generalna Fiserv Polska, Nina Vincenz-Krajewska Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie oraz dziennikarze Iwona Kutyna, Tomasz Wolny, Piotr Witwicki i Marcin Łukasik.

Gośćmi specjalnym wydarzenia byli: dr John Gray, autor bestsellerowego poradnika „Mężczyźni są z Marsa, kobiety z Venus”, Natalia Kukulska i Michał Dąbrówka – zawodowo duet muzyczny, a prywatnie małżeństwo.

Symbol naszej kampanii – polny mak wypełnił przestrzeń wydarzenia i zwracał uwagę na bardzo ważny temat, który podjęliśmy. 

Kampanię prowadzą Fundacja Empiria i Wiedza oraz Fundacja State of Poland.