Realizacja założonej misji będzie się odbywać na kilku poziomach równolegle. Tylko w ten sposób możemy dokonać trwałych, zauważalnych zmian społecznych, które są celem naszego działania.
Pośrednie lub bezpośrednie wsparcie działań edukacyjnych
Zakładanie placówek edukacyjnych albo współpracę z istniejącymi placówkami edukacyjnymi.
Wprowadzanie do programów szkół podstawowych i średnich treści edukacji ekonomicznej i finansowej.
Organizowanie i finansowanie konferencji oraz szkoleń, poświęconych tematyce gospodarczej.
Organizowanie szkoleń, kursów, staży i fundowanie stypendiów
Promowanie wiedzy ekonomicznej finansowej oraz historii gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej.
Ścisłą współpracę z polskimi i zagranicznymi podmiotami edukacyjnymi, jak np Centrum im. Adama Smitha, czy Stanford University.
Komunikację i wszelkiego rodzaju kampanie promocyjne działań związanych z celami fundacji
Organizowanie, finansowanie oraz prowadzenie kampanii promocyjnych i edukacyjnych.
Organizację i koordynację współpracy w zakresie działań promocyjnych pomiędzy jednostkami naukowo- badawczymi, kulturalnymi, placówkami oświatowymi i edukacyjnymi oraz polskimi przedsiębiorcami.
Promocję wiedzy z zakresu finansów poprzez organizację seminariów, konferencji, a także udział w tego typu inicjatywach w Polsce i za granicą.
Promocję wszelkich wydawnictw oraz publikacji audiowizualnych i elektronicznych związanych z celami fundacji.
Współpracę z polskimi i zagranicznymi podmiotami promującymi
Polskę i budującymi Jej wizerunek w dziedzinie gospodarki i finansów.
Wsparcie badań naukowych i rozwoju wiedzy w zakresie edukacji ekonomicznej
Dofinansowanie badań naukowych oraz ośrodków i instytucji
badawczych.
Wspieranie programów edukacyjnych podnoszących jakość
nauczania i wyrównujących szanse edukacyjne.
Kształtowanie postaw społecznych i wspieranie oddolnych inicjatyw:
Wolontariatu Pracowniczego w realizującego cele zgodnych z celami Fundacji
Organizację, rozwój, promocję i finansowanie inicjatyw społecznych oraz wydarzeń edukacyjnych i kulturalnych.
Pośrednie lub bezpośrednie wsparcie działań edukacyjnych
Zakładanie placówek edukacyjnych albo współpracę z istniejącymi placówkami edukacyjnymi
Wprowadzanie do programów szkół podstawowych i średnich treści edukacji ekonomicznej i finansowej
Organizowanie i finansowanie konferencji oraz szkoleń, poświęconych tematyce gospodarczej
Organizowanie szkoleń, kursów, staży i fundowanie stypendiów
Promowanie wiedzy ekonomicznej finansowej oraz historii gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej
Ścisłą współpracę z polskimi i zagranicznymi podmiotami edukacyjnymi
Komunikację i wszelkiego rodzaju kampanie promocyjne działań związanych z celami fundacji
Organizowanie, finansowanie oraz prowadzenie kampanii promocyjnych i edukacyjnych
Organizację i koordynację współpracy w zakresie działań promocyjnych pomiędzy jednostkami naukowo- badawczymi, kulturalnymi, placówkami oświatowymi i edukacyjnymi oraz polskimi przedsiębiorcami
Promocję wiedzy z zakresu finansów poprzez organizację seminariów, konferencji, a także udział w tego typu inicjatywach w Polsce i za granicą
Promocję wszelkich wydawnictw oraz publikacji audiowizualnych i elektronicznych związanych z celami fundacji
Współpracę z polskimi i zagranicznymi podmiotami promującymi Polskę i budującymi jej wizerunek w dziedzinie gospodarki i finansów
Wsparcie badań naukowych i rozwoju wiedzy w zakresie edukacji ekonomicznej
Dofinansowanie badań naukowych oraz ośrodków i instytucji badawczych
Wspieranie programów edukacyjnych podnoszących jakość nauczania i wyrównujących szanse edukacyjne
Kształtowanie postaw społecznych i wspieranie oddolnych inicjatyw:
Wolontariatu pracowniczego w realizującego cele zgodnych z celami Fundacji
Organizację, rozwój, promocję i finansowanie inicjatyw społecznych oraz wydarzeń edukacyjnych i kulturalnych