Wizja

Realizacja założonej misji będzie się odbywać na kilku poziomach równolegle. Tylko w ten sposób możemy dokonać trwałych, zauważalnych zmian społecznych, które są celem naszego działania.

Pośrednie lub bezpośrednie wsparcie działań edukacyjnych

  • Zakładanie placówek edukacyjnych albo współpracę z istniejącymi placówkami edukacyjnymi.
  • Wprowadzanie do programów szkół podstawowych i średnich treści edukacji ekonomicznej i finansowej.
  • Organizowanie i finansowanie konferencji oraz szkoleń, poświęconych tematyce gospodarczej.
  • Organizowanie szkoleń, kursów, staży i fundowanie stypendiów
  • Promowanie wiedzy ekonomicznej finansowej oraz historii gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej.
  • Ścisłą współpracę z polskimi i zagranicznymi podmiotami edukacyjnymi, jak np Centrum im. Adama Smitha, czy Stanford University.

Komunikację i wszelkiego rodzaju kampanie promocyjne działań związanych z celami fundacji 

  • Organizowanie, finansowanie oraz prowadzenie kampanii promocyjnych i edukacyjnych.
  • Organizację i koordynację współpracy w zakresie działań promocyjnych pomiędzy jednostkami naukowo- badawczymi, kulturalnymi, placówkami oświatowymi i edukacyjnymi oraz polskimi przedsiębiorcami.
  • Promocję wiedzy z zakresu finansów poprzez organizację seminariów, konferencji, a także udział w tego typu inicjatywach w Polsce i za granicą.
  • Promocję wszelkich wydawnictw oraz publikacji audiowizualnych i elektronicznych związanych z celami fundacji.
  • Współpracę z polskimi i zagranicznymi podmiotami promującymi
  • Polskę i budującymi Jej wizerunek w dziedzinie gospodarki i finansów.

Wsparcie badań naukowych i rozwoju wiedzy w zakresie edukacji ekonomicznej

  • Dofinansowanie badań naukowych oraz ośrodków i instytucji badawczych.
  • Wspieranie programów edukacyjnych podnoszących jakość nauczania i wyrównujących szanse edukacyjne.

Kształtowanie postaw społecznych i wspieranie oddolnych inicjatyw:

  • Wolontariatu Pracowniczego w realizującego cele zgodnych z celami Fundacji
  • Organizację, rozwój, promocję i finansowanie inicjatyw społecznych oraz wydarzeń edukacyjnych i kulturalnych.

Pośrednie lub bezpośrednie wsparcie działań edukacyjnych

  • Zakładanie placówek edukacyjnych albo współpracę z istniejącymi placówkami edukacyjnymi
  • Wprowadzanie do programów szkół podstawowych i średnich treści edukacji ekonomicznej i finansowej
  • Organizowanie i finansowanie konferencji oraz szkoleń, poświęconych tematyce gospodarczej
  • Organizowanie szkoleń, kursów, staży i fundowanie stypendiów
  • Promowanie wiedzy ekonomicznej finansowej oraz historii gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej
  • Ścisłą współpracę z polskimi i zagranicznymi podmiotami edukacyjnymi

Komunikację i wszelkiego rodzaju kampanie promocyjne działań związanych z celami fundacji

  • Organizowanie, finansowanie oraz prowadzenie kampanii promocyjnych i edukacyjnych
  • Organizację i koordynację współpracy w zakresie działań promocyjnych pomiędzy jednostkami naukowo- badawczymi, kulturalnymi, placówkami oświatowymi i edukacyjnymi oraz polskimi przedsiębiorcami
  • Promocję wiedzy z zakresu finansów poprzez organizację seminariów, konferencji, a także udział w tego typu inicjatywach w Polsce i za granicą
  • Promocję wszelkich wydawnictw oraz publikacji audiowizualnych i elektronicznych związanych z celami fundacji
  • Współpracę z polskimi i zagranicznymi podmiotami promującymi Polskę i budującymi jej wizerunek w dziedzinie gospodarki i finansów

Wsparcie badań naukowych i rozwoju wiedzy w zakresie edukacji ekonomicznej

  • Dofinansowanie badań naukowych oraz ośrodków i instytucji badawczych
  • Wspieranie programów edukacyjnych podnoszących jakość nauczania i wyrównujących szanse edukacyjne

Kształtowanie postaw społecznych i wspieranie oddolnych inicjatyw:

  • Wolontariatu pracowniczego w realizującego cele zgodnych z celami Fundacji
  • Organizację, rozwój, promocję i finansowanie inicjatyw społecznych oraz wydarzeń edukacyjnych i kulturalnych